top of page

djassociates Group

Public·77 members

Bayern Munich FC København live direkte tv 29 november 2023

8. nov. 2023 — Hvad skete der? FC København slog Manchester United med 4-3 i en vanvittig Champions League-kamp. Vis kun video i livebloggen.

dk! SlutParken eksploderer i jubelDer er ikke mange fans, der har forladt Parken endnu. Det her er en af de sejre, der skal fejres ekstra meget. Spillerne går nu ned mod Sektion 12, der er i ekstase. "Roonyyyyy! Roonyyyyy! Roonyyyy! " Cheftræner Neestrup tager hele turen rundt og bliver tiljublet. SlutFCK VINDER EFTER VILDT COMEBACKDET ER SLUT!!! FC København vinder over Manchester United. Igen. Sikke en kamp. Sikke et comeback. FC København lever i dén grad i Champions League. Vildt, vildt, vildt. DR Sporten - Sportsnyheder, Resultater, Analyser, Live Manuel Neuer forlænger med Bayern München. Kort sportI går kl. 18:28 Bayern-træner vil forsvare 'chokerende' statistikker mod FC København · Bayern ... 90+1'Der er lagt fem minutter til. FC København har alt under kontrol lige nu. Det ser rigtig, rigtig godt ud. 89'Der er noget kæmpestort under opsejling nu. FC København er simpelthen få minutter fra at vinde. Tre point. Alle står op. Elektrisk atmosfære i Parken. Ganske voldsomt. 87'MÅÅÅÅÅÅL!!! FCK FORAN!! HVOR ER DET SYGT!! FULDSTÆNDIG SINDSSYGT! 17-årige Roony Bardghij brager FCK foran. 90+5'Bruno får bolden et par meter fra feltet og trykker af. Grabara kan ikke holde bolden, men får alligevel kastet sig over den. 90+5'Bruno tæsker en lang bold frem, men den bliver afvist. United får et indkast. En sidste mulighed. 90+4'FCK kører bolden rundt i egne rækker. Det er svært at se, hvordan det skal gå galt. Men okay... den her kamp. Intet kan udelukkes. Vi har fået det hele. 90+2'Nøj! Harry Maguire tordner bolden på overliggeren. Kampens dommer dømmer dog frispark i situationen. Det havde næsten været for meget af det gode. [[[LIVE TV@]]] Bayern FCK direkte live 29 november 2023 Her for 1 time siden — Her finder du alt om FC København og deres kampe i TV og Live Stream, samt program og tider for Superliga. FCK er Danmarks største klub og ... [[[LIVE STREAM-]]] Bayern Munchen mod FCK direkte tv 29 nove for 2 timer siden — For at holde dig opdateret på de kommende kampe for FC København, så kan du altid anvende vores TV oversigt, da vi løbende opdateret ... Et indlæg havner hos svenskeren, der flugter bolden hårdt i kassen. Parken går amok! Øl på tastaturet og det hele. Jeg troede, vi var færdige med den slags. 86'FC København fortsætter med at lægge et massivt tryk på Uniteds defensiv. "De scorer snart!!! ", udbryder en tilskuer bag mig. Det har han efterhånden gjort nogle gange. 84'Højlund skiftes udUnited foretager endnu en udskiftning, og denne gang er det Højlund, der bliver skiftet ud. Danskeren erstattes af Mason Mount. (((Online-))) Bayern mod Copenhagen live direkte 29 november for 2 timer siden — 2023 — Tirsdag aften er mægtige FC Bayern München på besøg i Parken i København, hvor FC København tager imod til sæsonens første hjemmekamp i . Parken eksploderer i jubelHvad skete der? FC København slog Manchester United med 4-3 i en vanvittig Champions League-kamp. Tak for nuVi lukker ned for livebloggen. Jeg håber, I har nydt at følge med. Nu trænger vi vist alle til noget søvn... WOW for en kamp. Sov godt! Interviews på vejMens mine kollegaer tager over her i livebloggen, løber jeg ned og laver interviews med spillerne. Følg med på sport. tv2. Livescore fodbold resultater fra alle de populære ligaer Følg dagens fodboldkampe live og få statistik, kampdetaljer, startopstillinger, odds og meget mere Bayern München. FC København. 3+ · 29. nov 21:00.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page